Cartes al Senegal

Projecte de col·laboració entre l’INS Maremar (El Masnou) i el Licée du Toubacouta (Senegal)

El projecte “Cartes al Senegal” neix en una visita que fem a Toubacouta, un poble situat a la regió del Sinen-Saloum al Senegal. En aquesta localitat, donades les seves mancances i necessitats s’estan portant a terme nombrosos projectes de col·laboració a mans d’entitats internacionals.

En aquesta visita establim contacte amb el director del centre, qui ens posa encontacte amb el profesor de castellà, opció molt sol·licitada per l’alumnat del centre com a tercera llengua estrangera.

Amb el profesor de castellà, el Sr. Alpha Ba, s’acorda establir una correspondencia entre alumnes del Liccé du Toubacouta i l’INS Maremar dintre del marc de parla hispana que es realitza a la població, amb l’objectiu d’apropar diferents realitats i establir un lligam entre el nostre institut i el de Toubacouta.

El Licée du Toubacouta està situat en una població rural on els mitjans dels que dispossen són escassos. Per aquest motiu també volem portar a terme una recollida de llibres de castellà.

Aquest projecte el realitzem conjuntament l’INS Maremar (l’USEE de l’INS Maremar) i el Licée du Toubacouta, amb col·laboració dels professors de Llengua Castellana i de l’associació Poessia en Acció.

·        Entitats promotores del projecte “Cartes al Senegal”: Licée du Toubacouta i l’INS Maremar

·        Coordinadors del Projecte: Xavier Tarragó (INS Maremar) i Alpha Ba (Licée du Toubacouta)

·        Professors que hi participen: Guillem Vallejo i Carlos Pardo

·        Entitat col·laboradora: Poesia en Acció