XV JORNADES D’INTERVENCIÓ SOCIOCOMUNITÀRIA

El Departament de Serveis Socioculturals i a la Comunitat/Sanit at, de l’Institut Maremar organitza, pels pròxims dies 22, 23 i 24 de març , les XV Jornades d’Intervenció Sociocomunitària. L’objectiu és posar en comú la formació i els coneixements dels interventors socials i, a la vegada, ajustar el perfil professional de l’alumnat a la nova i dinàmica realitat social. Estan dirigides a tot l’alumnat i als professionals que tenen una especial sensibilitat vers l’àmbit de l’educació, el treball social i l’atenció sociosanitària amb l’objectiu de donar a conèixer diferents serveis i metodologies socioeducatives, així com d’aportar estratègies per a dur- les a terme. Per a aconseguir-ho comptem amb la participació d’experts i tècnics que, actualment, treballen en aquests àmbits; i amb la col·laboració que, des de l’experiència pròpia i individual, puguin aportar totes les persones convidades.